10+1 Απορίες που μπορεί να έχεις για το Pigogo!

Είσαι νέο μέλος στην παρέα του Pigogo και αναρωτιέσαι τι είναι η επιστροφή χρημάτων και πώς λειτουργεί; Για να σου λύσουμε γρήγορα και εύκολα όλες τις απορίες που μπορεί να έχεις, συγκεντρώσαμε εδώ τις πιο συχνές ερωτήσεις που δεχόμαστε κατά καιρούς από τα νέα μας μέλη!

  1. Τι κερδίζω χρησιμοποιώντας το Pigogo;
    Με μία λέξη: «Χρήματα»! Ή για να το πούμε πιο σωστά: «Επιστροφή Χρημάτων»!
    Ψωνίζοντας σε οποιοδήποτε από τα 475 συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα του Pigogo, μπορείς πλέον να κερδίζεις επιστροφή χρημάτων.

  1. Συνήθως επιλέγω αντικαταβολή όταν ψωνίζω. Θα μπορώ και πάλι να κερδίζω επιστροφή χρημάτων;
    Φυσικά! Όποιος κι αν είναι ο τρόπος πληρωμής που θα επιλέξεις (αντικαταβολή, κατάθεση, πιστωτική κάρτα ή οτιδήποτε άλλο), κερδίζεις κανονικά επιστροφή χρημάτων από το Pigogo!

  1. Πόση είναι η επιστροφή που θα κερδίσω;
    Κάθε κατάστημα σου προσφέρει διαφορετικό ποσοστό επιστροφής το οποίο υπολογίζεται στην καθαρή αξία της παραγγελίας που θα κάνεις. Δες όλα τα καταστήματα και την επιστροφή που δικαιούσαι εδώ.

  1. Πως ξεκινάω;
    Πανεύκολα! Ακολούθησε τα εξής 3 βήματα:
    i) Βρες εδώ το  κατάστημα από το οποίο θέλεις να ψωνίσεις
    ii) Κάνε κλικ στο ‘Μεταφορά στο κατάστημα’ και ολοκλήρωσε κανονικά την αγορά σου όπως ακριβώς θα έκανες
    iii) Η αγορά σου καταγράφεται εντός δευτερολέπτων στο Pigogo!
    Διάβασε περισσότερα εδώ.

  1. Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω για να καταγραφεί η αγορά μου στο Pigogo;
    Υπάρχουν μερικά πραγματάκια που καλό θα ήταν να έχεις υπόψιν:
    i) Να είσαι συνδεδεμένος στον λογαριασμό σου στο Pigogo
    ii) Μετά το κλικ σου, να ολοκληρώσεις κατευθείαν την αγορά σου
    iii) Να μην έχεις αποκλείσει τα cookies ή να μην έχεις εγκαταστήσει κάποιον ad blocker στον browser που θα χρησιμοποιήσεις
    Διάβασε περισσότερα εδώ.

  1. Μόλις έκανα μία αγορά και καταγράφηκε! Τι πρέπει να κάνω τώρα;
    Απολύτως τίποτα! Θα τα φροντίσουμε όλα εμείς! Μόλις το κατάστημα επιβεβαιώσει την αγορά σου στο Pigogo, τότε θα μπορείς να λάβεις την επιστροφή που κέρδισες!
    Διάβασε περισσότερα εδώ.

  1. Μόλις έκανα μία αγορά και δεν καταγράφηκε! Τι πρέπει να κάνω τώρα;
    Don’t worry! Περίπου το 98% των αγορών καταγράφονται χωρίς κανένα πρόβλημα! Σε περίπτωση που δεν καταγραφεί, μπορείς να υποβάλεις ένα Αίτημα και η ομάδα του Pigogo θα κάνει τα αδύνατα δυνατά για να προστεθεί η αγορά στον λογαριασμό σου!

  1. Πως και πότε θα λάβω την επιστροφή που κέρδισα από τις αγορές μου στο Pigogo;
    Κατά μέσο όρο οι χρήστες του Pigogo μπορούν να λαμβάνουν την επιστροφή τους εντός 5 εβδομάδων. Γι’ αυτό, μην ξεχάσεις να συμπληρώσεις τον IBAN ή τον VIVA λογαριασμό σου εδώ. Διάβασε περισσότερα εδώ.

  1. Μπορώ να κερδίζω επιστροφή χωρίς καν να μπαίνω στο Pigogo;
    Κι όμως… μπορείς! Κατέβασε το Pigogo ALERT στον browser σου και θα δεις πόσο ακόμα πιο εύκολα θα μπορείς να κερδίζεις επιστροφή χρημάτων!
    Διαθέσιμο σε Chrome και Firefox.

  1. Τι σημαίνει αυτή η καρδούλα δίπλα σε κάθε κατάστημα;
    Αν βλέπεις κάποιο κατάστημα για το οποίο θα ήθελες να μαθαίνεις πρώτος τις προσφορές και τα εκπτωτικά κουπόνια του, πάτησε την καρδούλα και εμείς θα σε ενημερώνουμε (δεν θα λάβεις ποτέ άσκοπο e-mail από εμάς)!
    Πάτα τις δικές σου καρδούλες εδώ.

  1. Τι σημαίνουν τα εικονίδια (badges) που βλέπω στη σελίδα Σύνοψη;
    Τα εικονίδια αυτά σου δείχνουν πόσο καλός είσαι στην εξοικονόμηση χρημάτων! Κάθε εικονίδιο ανήκει σε διαφορετικό επίπεδο εξοικονόμησης (π.χ. Saver, Smart Saver κοκ) ενώ σου προσφέρει εκπλήξεις και δώρα ως επιβράβευση από το Pigogo!

Αν δεν βρήκες απάντηση σε αυτό που ψάχνεις, μπορείς να μας στείλεις τις δικές σου απορίες στο help@pigogo.gr και θα λάβεις απάντησή μας το συντομότερο δυνατό. 😊

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0