3+1 πράγματα που πρέπει να προσέχεις για να καταγράφονται οι αγορές σου στο Pigogo

 

Παρόλο που πάνω από το 97% των αγορών των χρηστών του Pigogo καταγράφονται κανονικά, υπάρχει ένα μικρό ποσοστό αγορών το οποίο μπορεί για διάφορους λόγους να μην καταγραφεί στον λογαριασμό σου.

Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να φταίει κάποιο τεχνικό σφάλμα από την πλευρά του καταστήματος, σε άλλες η κακή σύνδεση στο Διαδίκτυο, ενώ σε άλλες περιπτώσεις μπορεί να ευθύνεται κάτι από τα παρακάτω.

Συγκεντρώσαμε λοιπόν τα 4 πιο σημαντικά πράγματα που θα πρέπει να προσέχεις για να καταγράφονται οι αγορές σου στο Pigogo (ιδίως αν είσαι πρωτάρης!) 😊

 

1) Να μην ξεχνάς το βασικότερο: το κλικ!

Αν υπάρχει ένα πράγμα που πρέπει πάντα να θυμάσαι πριν κάνεις μία νέα αγορά από το Pigogo, αυτό είναι το «κλικ»!

👉 Αν χρησιμοποιείς το site του Pigogo, τότε πάντα να κάνεις κλικ στο κουμπί «Μεταφορά στο κατάστημα»

👉 Αν χρησιμοποιείς το Pigogo ALERT(το browser extension του Pigogo – διαθέσιμο σε Chrome και Mozilla Firefox), τότε πάντα να κάνεις κλικ στο κουμπί «Θέλω επιστροφή χρημάτων»

Αμέσως μετά το κλικ, μπορείς να κάνεις κανονικά την αγορά σου (ακριβώς έτσι όπως θα την έκανες) χωρίς να μεσολαβήσει πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα (π.χ. πάνω από 1 ώρα) ή άλλο κλικ προς το ίδιο κατάστημα από άλλη ιστοσελίδα.

Γιατί είναι σημαντικό το κλικ; Δυστυχώς, αν δεν έχεις κάνει κλικ, το Pigogo δεν δικαιούται προμήθεια από το κατάστημα και κατ’ επέκταση δεν μπορεί να σου πιστώσει την επιστροφή χρημάτων σου.

Εννοείται πως θα πρέπει πρώτα να έχεις συνδεθεί στον λογαριασμό σου στο Pigogo πριν κάνεις το (πολυπόθητο) κλικ! 😝

 

2) Έχεις εγκατεστημένο ad-blocker στον browser σου; Αφαίρεσέ τον!

Αρχικά, τι είναι οι ad-blockers; Οι ad-blockers είναι οι επεκτάσεις ή αλλιώς πρόσθετα που εγκαθιστούμε στον browser μας για να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις των sites που επισκεπτόμαστε. Μερικοί διαδεδομένοι ad-blockers είναι ο AdBlock, Adblock Plus, uBlock κ.α.

👉 Αν δεν έχεις κάποιον ad-blocker στον browser σου, τότε δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα!

👉 Αν έχεις, τότε θα πρέπει να τον αφαιρέσεις. Γιατί; Οι περισσότεροι ad-blockers, εκτός από τον αποκλεισμό των διαφημίσεων, εμποδίζουν και το σύστημα καταγραφής αγορών που χρησιμοποιούν τα συνεργαζόμενα καταστήματά μας και αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη μη καταγραφή των αγορών σου από το Pigogo. Ο πιο εύκολος τρόπος να αφαιρέσεις τον ad-blocker σου από τον browser που χρησιμοποιείς, είναι να κάνεις δεξί κλικ πάνω στο εικονίδιό του επιλέγοντας έπειτα ‘Κατάργηση από τον Chrome’ ή ‘Αφαίρεση επέκτασης’ (αν χρησιμοποιείς Firefox).

 

3) Αποδοχή των cookies, όχι αποκλεισμός!

Το σύστημα καταγραφής αγορών μεταξύ των καταστημάτων και του Pigogo βασίζεται στα cookies.

Είναι αρκετά πιθανό αν υπάρχει κάποια ρύθμιση στον browser σου που αποκλείει τα cookies, οι αγορές σου να μην καταγράφονται. Αυτό σημαίνει ότι ο browser που χρησιμοποιείς δεν θα πρέπει να αποκλείει τα third-party cookies ενώ καλό είναι και εσύ να αποδέχεσαι τα cookies των καταστημάτων του Pigogo όταν εισέρχεσαι σε αυτά.

Επειδή για κάποιους μπορεί να ακούγονται από άγνωστα έως κινέζικα όλα αυτά, κάνε έναν γρήγορο έλεγχο στον browser σου ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

👉 Αν χρησιμοποιείς Chrome browser: Μενού > Ρυθμίσεις > Απόρρητο και ασφάλεια > Ρυθμίσεις ιστότοπου > Cookie και δεδομένα ιστότοπου

Η επιλογή «Να επιτρέπεται στους ιστότοπους η αποθήκευση και η ανάγνωση δεδομένων cookie» να είναι ενεργοποιημένη.

Η επιλογή «Αποκλεισμός cookie τρίτων» να είναι απενεργοποιημένη.

👉 Αν χρησιμοποιείς Mozilla Firefox browser: Μενού > Επιλογές > Απόρρητο & ασφάλεια

Η επιλογή «Τυπική» να είναι ενεργοποιημένη.

👉 Αν χρησιμοποιείς Safari browser: Safari > Προτιμήσεις > Απόρρητο

Η επιλογή «Αποκλεισμός όλων των cookie» να είναι απενεργοποιημένη.

Για τους ίδιους λόγους, δεν προτείνεται η χρήση Ανώνυμης Περιήγησης/Ιδιωτικό Παράθυρο (Private Browsing) κατά τις αγορές σου.

 

4) Αν πληρώσεις με κάρτα ή PayPal, δώσε προσοχή και σε αυτό!

Το σύστημα καταγραφής των αγορών πραγματοποιείται στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σου από το ηλεκτρονικό κατάστημα, δηλαδή στη σελίδα που συνήθως αναφέρει κάτι σαν αυτό: «Ευχαριστούμε για την αγορά σου! Η αγορά σου με αριθμό ΧΧΧΧΧ έχει καταχωρηθεί.». Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει μετά την πληρωμή σου με κάρτα στη σελίδα των τραπεζών ή στο PayPal, να επιστρέφεις στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας του συνεργαζόμενου καταστήματος.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, η διαδικασία αυτή γίνεται αυτόματα (auto-redirect), αλλά καλό είναι να το έχεις και εσύ υπόψιν! 😉

 

———-

 

Σου φάνηκαν πολλά; Don‘t worry 🙂 

Αν έκανες αγορά μέσω του Pigogo και δεν καταγράφηκε, μην ανησυχείς καθόλου! Μπορείς να καταχωρήσεις ένα αίτημα εδώ.

Αν έχεις οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα παραπάνω, στείλε μας μήνυμα από εδώ.

 

Κάνε τις αγορές σου από τα καταστήματα του Pigogo!

 

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0